REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAMBI.PL Z DNIA 23.05.2018r

Sklep internetowy mambi.pl jest prowadzony przez:

Firmę SOLAMIS z siedzibą w Łodzi 93-338, ul. Rzgowska 281/289 wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Miasta Łodzi –Delegatura –Górna, NIP: 729-020-34-87; REGON 470348259, nr konta bankowego:23 1020 3378 0000 1102 0198 2727

tel. 42 6453429, 667550005; adres poczty elektronicznej: allegro@mambi.pl, sklep@mambi.pl

Jak przetwarzamy dane osobowe

Jako firma Solami świetle prawa jesteśmy administratorami danych osobowych Państwa jako naszych klientów. To oznacza, że odpowiadamy za wykorzystanie danych w sposób bezpieczny, zgodnie z umową. Wszystkie zebrane dane są odpowiednio zabezpieczone. Na stronie sklepu zarówno hasłami jaki i certyfikatami ssl.

 

W jakim celu wykorzystujemy Państwa dane osobowe

Państwa dane osobowe uzyskujemy przy zawarciu umowy kupna w naszym sklepie internetowym mambi.pl. W trakcie realizacji zamówienia wykorzystujemy je do utworzenia osobistego konta, wystawienia faktury, tworzenia listu przewozowego, udzielenia odpowiedzi na reklamacje.

 

Jakie dane są niezbędne i komu przekazywane

Do zawarcia umowy kupna wymagamy podania przez Państwa danych do formularza zakupowego/rejestracji. Dane takie jak: Imię i Nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz nr telefonu. Pobrane dana są przekazywane (jednorazowo) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską w celu nadania przesyłki (zamówienia).

Mają Państwo prawo nie wyrazić zgody na wprowadzenie i użycie przez nas tych danych. Bez Państwa rejestracji (zgody) nie będziemy jednak w stanie wykonać usługi sprzedaży.

Mają Państwo prawo modyfikacji swoich dany, jaki i Prawo sprzeciwu umożliwia cofnięcie zgody na przetwarzanie danych. Na życzenie klienta istnieje również możliwość usunięcia konto z naszego serwera.

 

...................................................................................................................................................................

 

1. Rejestracja w sklepie oraz warunki korzystania ze sklepu mambi.pl

2. Warunki składania zamówień

3. Prawo do modyfikacji zamówienia, rezygnacji lub odstąpienia od umowy.

4. Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

5. Warunki gwarancji

6. Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

7. Promocje

8. Dane osobowe - modyfikacja, kasowanie konta.

...............................................................................................................................................................

 

 

SŁOWNICZEK:

*Klient

osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną,

korzystająca ze Sklepu Internetowego mambi.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów.

 

*Koszyk

– funkcjonalność Sklepu Internetowego mambi.pl umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak:

liczba produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności. W przypadku zarejestrowanego Klienta możliwe jest wpisanie numeru kodu rabatowego.

 

*Magazyn

– magazyn jest jednocześnie sklepem stacjonarnym zlokalizowanym w Łodzi 93-338, przy ul. Rzgowskie 281/289, w którym następuje kompletowanie zamówień Klientów.

 

Paczkomat InPost– urządzenie do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu, którego operatorem je

st InPost Paczkomaty sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (30-624), przy ul. Malborskiej 130.

 

PDF – (skrót od Portable Document Format – przenośny format dokumentu) format pliku o tej samej

nazwie, opracowany przez firmę Adobe Systems.

 

Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny w stosunku do Solamis podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub online tpay.com.

 

Sklep Internetowy mambi.pl – prowadzony przez Solamis sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową mambi.pl

 

CMZP- szpital Centru Zdrowia Matki Polki budynek ginekologiczny.

 

www.sendit.pl - platforma wysyłkowa. Usługi kurierskie Inpost, DPD, DHL i poczta polska. Sendit S.A. ul. Wagonowa 2B, 53-609 Wrocław, NIP 779-24-28-503, REGON 360804366, KRS 0000552519

 

Tpay.com - System płatności Tpay.com Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357

 

 

Postanowienia ogólne

 

Niniejszy regulamin określa:

1. zasady rejestracji i korzystania ze Sklepu Internetowego mambi.pl

2. warunki składania i realizacji zamówień (produkty oferowane przez mambi.pl, możliwe formy dostawy zamówionych produktów oraz uiszczania przez Klienta zapłaty)

3. uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy

4. zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

 

Sklep Mambi.pl prowadzi obrót detaliczny, nie prowadzi obrotu hurtowego a realizacja zamówień odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej . Klientem sklepu (zwanym dalej Kupującym) musi być osoba pełnoletnia posiadająca zdolność do czynności prawnych.

 

Do przeglądania stron internetowych Sklepu Internetowego mambi.pl, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową np. Chrome, Mozilla Firefox.

 

W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego mambi.pl zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie. W tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Sklepu Internetowego do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu.

 

 

 

1. REJESTRACJA W SKLEPIE ORAZ ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO MAMBI.PL

 

Rejestracja

W celu rejestracji w Sklepie Internetowym mambi.pl "założenia konta Klienta" należy wypełnić

online lub za pomocą Aplikacji Mobilnej formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu oraz hasło, a także zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu.

Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, Mambi.pl, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą proces rejestracji zostaje zakończony.

 

Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy: loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym mambi.pl - odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta jest Klient. Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.

 

Rejestracja, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego mambi.pl, są nieodpłatne. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta z Mambi.pl Solamis umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta Klienta (bezterminowo), na zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

Klient może zmieniać dane za pomocą ustawień konta w sklepie internetowym mambi.pl. Zakładka Moje konto / Moje informacje osobiste i Moje adresy.

Klient może zrezygnować z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym mambi.pl zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia konta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.

 

Żądanie klienta o usunięcie konta z sklepu internetowego mambi.pl

W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu Internetowegomambi.pl należy skontaktować się e-mailowo. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowania na adres sklep@mambi.pl do realizacji. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z Mambi.pl firma Solamis o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie konta Klienta.

 

Blokowanie konta przez mambi.pl

Mambi.pl jest uprawniony do zablokowania konta Klienta w przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa z ważnych powodów, którymi są: powtarzające się (co najmniej dwukrotne) zamówienie przez Klienta produktów płatnych i nie podejmowanie paczki, podawanie niepoprawnych danych adresowych, uniemożliwiających odszukanie adresata.

O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Sklepie mambi.pl. Zablokowanie konta zgodnie z postanowieniem ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym. Niezrealizowane zamówienia złożone przez tego Klienta zostają anulowane przez Mambi.pl firma Solamis.

 

 

2. WARUNKI SKŁADANIA i REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

Produkty

W przypadku pytań odnośnie oferty oraz zakupionych towarów możliwy jest kontakt ze sklepem Mambi.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@mambi.pl, bądź telefonicznie pod nr 667550005.

Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego mambi.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego mambi.pl zawierają podatek VAT i podawane są w złotych. Nie zawierają one kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od wielkości, wagi oraz sposobu dostarczenia produktu. Wybór formy dostawy (jej kosztu) dokonuje sam Klient realizując zamówienie z Koszyka.

 

Sklep mambi.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i dostawy poprzez nie udostępnianie części. Wszystkie towary oferowane przez sklep mambi.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie stosownych przepisów prawa i decyzji właściwych władz administracyjnych. Wszystkie towary zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi prawem i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimi przepisami.

Do towarów objętych gwarancją dołączana jest karta gwarancyjna, adresy punktów serwisowych oraz inne ważne informacje dotyczące serwisu.

 

Sklep Mambi.pl zastrzega sobie prawo do organizowania promocji oraz wyprzedaży i ich odwoływania. Ilość towarów dostępnych w promocyjnej cenie może być ograniczona.

Zawartość sklepu Mambi.pl np.: zdjęcia ,opisy produktów , grafika, logo, podlegają ochronie prawa polskiego. Sklep Mambi.pl bez pisemnego zezwolenia nie wyraża zgody na kopiowanie treści będących jej własnością .

 

Nazwy towarów, zdjęcia oraz znaki graficzne (loga) umieszczone w sklepie Mambi.pl są własnością ich producentów. Opisy produktów zamieszczone na stronie sklepu Mambi.pl mają charakter orientacyjny i pochodzą z informacji uzyskanych od producenta.

 

Mambi.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Nie ma to wpływu na zamówienia złożone przed datą zmiany ceny.

 

Warunki składania i realizacji zamówień

Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego mambi.pl przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.

Z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

 

W celu złożenia zamówienia należy:

-zalogować się do Sklepu Internetowego mambi.pl lub skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji;

-wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

-wybrać sposób dostawy (sposób dostarczenia produktu);

  mambi- odbiór osobisty:          możliwy odbiór towaru ze sklepu stacjonarnego Solamis. ul.Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź szpital CZMP po potwierdzeniu przez mambi.pl (e-mail), że towar już jest gotowy do odbioru.

            wysyłka: kurier, inpost,  poczta polska. Dostawa produktów możliwa po potwierdzeniu danych do wysyłki ( Imię i Nazwisko, adres, nr telefonu oraz e-mail) oraz po potwierdzeniu: regulaminu oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowy potrzebnych do realizacji danej wysyłki (danego zamówienia).

-wybrać dokument potwierdzający zakup: paragon lub faktura. W przypadku Faktury należy podać wszystkie niezbędne dane. Paragon lub Faktura są dołączane do paczki.

-wybrać formę płatności: gotówka przy odbiorze osobistym, przedpłata -przelew tradycyjny lub online Tpay, pobranie - płatne kurierowi.

 

Jeśli po wysłaniu paczki z paragonem Klient prosi jednak o fakturę (zmiana ustaleń) zobowiązany jest on do odesłania paragonu na nasz adres Solami ul. Rzgowska 21/289, 93-338 Łódź.

 

W przypadku wysyłki - dane osobowe z formularza rejestrowego zostaną przekazane do wybranej firmy wysyłkowej w celu nadania i opłacenia danej przesyłki. Odbywa się ten proces za pośrednictwem strony www.sendit.pl

 

 

Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez mambi.pl zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

 

 

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Mambi.pl firmie Solamis oferty zawarcia umowy sprzedaży-kupna zamówionego produktu. Oferta jest wiążąca dla Klienta, jeżeli Mambi.pl potwierdzi dostępność wszystkich lub części produktów.

 

W przypadku braku towaru w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, mambi.pl poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym

z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W takim przypadku zamówienie jest anulowane. Anulowanie zamówienia z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie może nastąpić nie później,

niż do dnia upływu terminu realizacji zamówienia, a jeżeli termin ten nie został określony, w terminie 30 dni od daty jego przyjęcia do realizacji przez mambi.pl.

W przypadku, gdy możliwa jest realizacja tylko części zamówienia, mambi.pl może zaproponować Klientowi : a) anulowanie całości zamówienia, b) anulowanie zamówienia w (brakującej) części i wysyłkę dostępnych produktów.

 

 

Potwierdzenie przyjęcia

zamówienia jest oświadczeniem mambi.pl o przyjęciu oferty. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a mambi.pl do zawarcia

umowy dotyczącej tego zamówienia.

Potwierdzenia przyjęcia mogą mieć postać (zależy od formy płatności i dostawy):

- Zamówienie otrzymane – status który widzą tylko pracownicy sklepu Mambi.pl po złożeniu zamówienia na stronie www.mambi.pl .

- Oczekiwanie płatności – statusy oznaczające przyjęcie zamówienia przez sklep Mambi.pl, dostępność towaru lub obowiązek zapłaty nałożony na Kupującego za towar i jego przesyłkę.

- Przygotowanie towaru - oznacza realizację zamówienia (dokonano wpłaty, wysyłka pobranie lub odbiór osobisty).

- Zamówienie czeka na odbiór osobisty – status oznaczający gotowość zamówionego towaru do odbioru

w siedzibie sklepu Mambi.pl

- Zamówione towary Wysłano – status informujący Kupującego o wysyłce zamówionego towaru.

- Zamówienie Odebrano – status pojawia się po osobistym odbiorze zamówienia w siedzibie sklepu Mambi.pl i oznacza zakończenie transakcji.

- Nieodebrana przesyłka – status informujący o nie odebraniu zamówionego towaru od przewoźnika .

- Zamówienie Anulowano – status informujący Kupującego iż zamówienie nie zostanie zrealizowane. Sklep Mambi.pl w przypadku braku towaru u producenta lub w hurtowni może anulować zamówienie.

 

 

Mambi.pl ma 7 dni na potwierdzenie przyjęcia zamówienia Klienta (licząc od dnia potwierdzenia przez mambi.pl otrzymania zamówienia). W przypadku,

w którym mambi.pl nie potwierdzi w powyższym terminie przyjęcia zamówienia do realizacji, umowa pomiędzy Klientem a mambi.pl nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności za nieprzyjęte

zamówienie zostaną niezwłocznie zwrócone Klientowi.

 

Wybór przez Klienta formy płatności

Możliwe formy do wyboru: gotówka przy odbiorze osobistym, przedpłata -przelew tradycyjny (nr konta bankowego: 23 1020 3378 0000 1102 0198 2727), online Tpay.com lub pobranie płatne kurierowi.

 

Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze. Gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza terytorium Polski, możliwa jest płatność za zamówienie wyłącznie z góry. W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Mambi.pl pełnej płatności.

Tylko zarejestrowany Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Sklepu Internetowego mambi.pl.

 

W przypadku wyboru przez Klienta płatności za zamówienie z góry (przedpłata), Mambi.pl jest uprawniony do anulowania zamówienia w razie nie dokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 7 dni od

daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Anulowanie zamówienia oznacza, że Mambi.pl jest zwolniony z obowiązku jego realizacji. Jeśli zapłata nastąpi po anulacji zamówienia, mambi.pl zwróci Klientowi zapłaconą kwotę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

 

Realizacja zamówień

W przypadku dostępnych wszystkich produktów z zamówienia, przygotowanie i nadanie przesyłki następuje w ciągu 3 dni roboczych (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Licząc od złożenia zamówienia z wybraną opcją pobrania lub zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu Mambi.pl. W przypadku braku towaru mambi.p zobowiązuje się do podania przybliżonego czasu realizacji (max 30dni).

 

Przedmiot zamówienia może być dostarczony – według wyboru Klienta – za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub do Paczkomatu InPost. W przypadku wysyłek zagraniczny forma wysyłki jest uzgadniana indywidualnie.

Odbiór osobisty jest po otrzymaniu przez kilenta informacji "towar gotowy do odbioru" w sklepi stacjonarnym godzinach PN-Pt 9:00 – 16:00 , Sob: 10:00 – 15:00 Solamis. ul.Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź szpital CZMP.

 

W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia (status zamówienia).

- Oczekiwanie płatności – statusy oznaczające przyjęcie zamówienia przez sklep Mambi.pl, dostępność towaru lub obowiązek zapłaty nałożony na Kupującego za towar i jego przesyłkę.

- Przygotowanie towaru - oznacza realizację zamówienia (dokonano wpłaty, wysyłka pobranie lub odbiór osobisty).

- Zamówienie czeka na odbiór osobisty – status oznaczający gotowość zamówionego towaru do odbioru w siedzibie sklepu Mambi.pl

- Zamówione towary Wysłano – status informujący Kupującego o wysyłce zamówionego towaru.

- Zamówienie Odebrano – status pojawia się po osobistym odbiorze zamówienia w siedzibie sklepu Mambi.pl i oznacza zakończenie transakcji.

- Nieodebrana przesyłka – status informujący o nie odebraniu zamówionego towaru od przewoźnika .

- Zamówienie Anulowano – status informujący Kupującego iż zamówienie nie zostanie zrealizowane. Sklep Mambi.pl w przypadku braku towaru u producenta lub w hurtowni może anulować zamówienie.

 

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w zamówieniu numeru NIP Kupującego. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu. Jeśli paragon został wystawiony do wysłanego już towaru (zgodnie z zamówieniem) a kupujący zmienia zdanie i prosi o fakturę. Jest on zobowiązany do odesłania paragonu listem np. Pocztą Polską (koszty listu pokrywa kupujący).

 

 

Wysyłane przez sklep mambi.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej mają status "paczek priorytetowych” (czas dostarczenia przesyłki to zwykle 2-7 dni roboczych). Towary wysłane kurierem „DPD” zostają doręczone w przeciągu 1-4 dni roboczych od dnia nadania. Incydentalnie termin dostarczania przesyłek ulega przedłużeniu niezależnie od sklepu Mambi.pl - Mambi.pl nie ponosi odpowiedzialności.

 

W chwili odbioru Klient powinien sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Odbiór przesyłki musi być stwierdzony pisemnym pokwitowaniem potwierdzającym odbiór paczki w stanie nienaruszonym (według regulaminów firm kurierskiej). Wszelkie uszkodzenia przesyłki powinny być zgłoszone na tym etapie gdyż usprawni to proces reklamacji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń mechanicznych, prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem mambi.pl . Reklamacje z tytułu mechanicznych uszkodzeń w czasie transportu lub braku zamówionego produktu w przesyłce będą uwzględniane po przedstawieniu protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności spedytora lub pracownika Poczty Polskiej .

 

W przypadku zaginięcia przesyłki i otrzymania od Kupującego informacji o jej nie doręczeniu , Kupujący i sklep Mambi.pl ustala sposób dalszego działania. Porozumienie stron.

 

 

3. PRAWO DO MODYFIKACJI ZAMÓWIENIA, REZYGNACJI LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu, gdy wszystkie produkty zostaną skompletowane i spakowane do wysyłki. O zmianach należy poinformować wiadomością e-mail i koniecznie potwierdzić telefonicznie tel 677 55 00 05.

Klient może dokonać zmian w adresie dostawy pod warunkiem, że list przewozowy nie został już opłacony (informacja pod nr 667 55 00 05).

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym Mambi.pl w ciągu 14 dni.

 

 

4. FORMY PŁATNOŚCI I ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienia złożone w Sklepie Internetowym mambi.pl mogą być opłacone:

a) z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia) – opcja dostępna dla Klientów zarejestrowanych i nie zarejestrowanych,

b) przy odbiorze przedmiotu zamówienia – opcja dostępna wyłącznie dla Klientów zarejestrowanych.

 

Gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza terytorium Polski, możliwa jest płatność za zamówienie wyłącznie z góry. Wyliczane są indywidualne koszt wysyłki.

 

Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym, jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Mambi.pl.

W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Mambi.pl pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności –

po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.

 

W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia w Sklepie Internetowym Mambi.pl i zmianie statusu zamówienia na Towar czeka na odbiór osobisty.

 

Tylko zarejestrowany Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Sklepu Internetowego Mambi.pl

 

 
 

5. WARUNKI GWARANCJI

Produkty sprzedawane przez Mambi.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, dystrybutora lub przez inny podmiot trzeci (gwaranta). Mambi.pl nie udziela żadnej gwarancji na

jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej lub oświadczeniu gwarancyjnym gwaranta.

Gwarancja (jeżeli jest nią objęty sprzedany produkt) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

W przypadku produktu, na który producent, dystrybutor lub inny gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Mambi.pl

może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację; Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Mambi.pl;

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień niniejszego

 

Rękojmia i reklamacje z tytułu rękojmi Mambi.pl jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Mambi.pl odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat zgodnie z kartą gwarancyjną producenta od dnia wydania produktu Klientowi. Jakiekolwiek postanowienie regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów, nabywających produkty jako Konsumenci, przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

Mambi.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

 

Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji

oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi przez Mambi.pl, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu

(produktów) do Mambi.pl i opisem reklamacji na adres SOLAMIS ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Mambi.pl niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta

oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu Mambi.pl zwróci należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do

obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Mambi.pl z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia

wady. W takim przypadku Mambi.pl wedle swego wyboru niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Mambi.pl może również odstąpić od umowy zwracając takiemu

Klientowi nie będącemu Konsumentem cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną.

W pozostałym zakresie odpowiedzialność Mambi.pl z tytułu rękojmi za wady produktu w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie

obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Mambi.pl za szkody wyrządzone Klientom nie będącym Konsumentami ogranicza

się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Mambi.pl za nabycie danego produktu.

 

 

6. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki a przesyłka nie została opłacona. Informacja pod nr 667 55 0 05.

 

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym Mambi.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez

ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się od dnia otrzymania pisemnej oświadczenie na adres allegro@mambi.pl.

 

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta):

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po

spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze

względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Mambi.pl produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jego cech

i funkcjonowania. mambi.pl zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność (w tym koszty dostarczenia produktu Konsumentowi, z wyjątkiem dodatkowych kosztów, o których mowa

poniżej) zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.

 

Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek zwrócić produkt mambi.pl , niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie

produktu przed jego upływem.

 

Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Ponadto jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia

oferowany przez Mambi.pl, Mambi.pl nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie

wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy i funkcjonowania.

 

Zwrot należności

Mambi.pl dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku:

-anulowania zamówienia lub części zamówienia (zgodnie z regulaminem);

-zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone w terminie;

-zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane w sklepie Solamis;

-uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu;

 

W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem, mambi.pl zwraca Konsumentowi płatność przelewem bankowym niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania

oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Jednakże Mambi.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem.

 

W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Mambi.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo zachowania przez Mambi.pl należytej

staranności, w tym skierowania do Klienta na podany przez niego adres e-mailowy wezwania do przesłania numeru rachunku Klienta, Klient nie prześle takiego numeru rachunku lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu (brak danych lub niepoprawne dane).

 

7. PROMOCJE

Na stronach Sklepu Internetowego mambi.pl mogą znajdować się informacje o promocjach (zwanych dalej „Promocjami”). Promocje dzielą się na:

-promocje produktowe – obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie produktu;

-promocje bony rabatowe - obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym. Przydzielone bony znajdują się w zakładce Moje konto / Moje Bony lub ogólno dostępne w koszyku zakupowym.

 

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, rezygnacja Klienta z zamówienia, o której mowa w regulaminie, może dotyczyć wyłącznie

całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych produktów wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.

 

Promocje mogą być wprowadzane na określony czas, do wyczerpania zapasu produktów promocyjnych lub do odwołania.

 

  1. DANE OSOBOWE - MODYFIKACJA, KASOWANIE KONTA.

 

Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym mambi.pl (w tym w procesie rejestracji konta, w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie Internetowym

mambi.pl, w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego mambi.pl, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym mambi.pl), przetwarzane są przez SOLAMIS ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź (administrator danych).

 

Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Mambi.pl, które

wymagają podania danych osobowych. Mambi.pl SOLAMIS przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów

zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym mambi.pl, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w niniejszym regulaminie, również w celu świadczenia usługi

newslettera (na życzenie).

 

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub całkowicie usunięte (kasowanie konta) po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Moje konto”) lub poprzez zgłoszenie na adres allegro@mambi.pl sklep@mambi.pl.

 

Udostępnienie przez Klienta danych osobowych w profilu publicznym Klienta, oznacza wyrażenie zgody na udostępnienie tych danych nieograniczonemu kręgowi osób w celu realizacji zamówienia.

 

Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.

 

Postanowienia końcowe

 

Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego mambi.pl lub dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane na adres allegro@mambi.pl. (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”). Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

 

O ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa, mambi.pl nie korzysta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym nie korzysta

z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Mambi.pl u rzecznika praw konsumenta. Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).

 

Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).

Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami regulaminu.

 

Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego mambi.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy

z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej lub innych przepisów prawa.

 

cookies - W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep Internetowy mambi.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub

uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy mambi.pl do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała

ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego

mambi.pl. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych

plików na tym urządzeniu Klienta. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce Prywatności.

 

Językiem umów zawieranych z mambi.pl SOLAMIS jest język polski.

W pierwszej kolejności Mambi.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu z przyczyn wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa lub konieczności usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w regulaminie.

Kolejne zmiany mogą nastąpić w wyniku: rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu, zmiany warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną, przeciwdziałaniu nadużyciom i poprawie funkcjonowania sklepu.

Zmieniony regulamin zostanie udostępniony w Sklepie Internetowym mambi.pl a osoby składające zamówienie otrzymują bezpośredni link do aktualnego regulaminu oraz plik z pouczeniami o prawach.

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 nr rejestrowy 000006016

Ceny zawierają KGO. Koszty KGO dostępne na www.tufi.pl

Aktualny regulamin obowiązuje od 23.05.2018r